I loved you and will love you soo


En del av min ungdom!!
Så svårt med tanke på att jag fick veta on hans död för ungefär en timme sedan, och då brast
jag i tårar! Jag hade ingen aning om att jag kände så men alla känslor jag hade kom fram..
Jag vill inte påstå att jag är den största fanatikern men under alla mina unga år och fram till nu
har jag drömt om och älskat Michael! Alltid! Tårarna bara kommer så fort jag tänker på det...
Vet ni varför?
Jag läste en bok som heter Alkemisten av Paulo Coelho för rätt länge sen och i ett avsnitt står
det som jag rätt ofta tänker på:
" Varför beger du dig inte till Mecka nu?" frågade pojken vidare. "Det är Mecka som får mig att
leva vidare. Det är Mecka som får mig att stå ut med dessa dagar som alla är likadana, de här
stumma glasen på hyllorna, lunchen och middagen på den här hemska resturangen. Jag är rädd
för att förverkliga min dröm och sedan inte ha någon kvar att leva för. Du drömmer om får och
pyramider. Du är olik mig eftersom du vill förverkliga dina fantasier. Jag vill endast ha drömmen
om Mecka."


En omedveten dröm har nog alltid varit att jag ska stå längst fram under en Michael Jackson konsert och 
sjunga med och få vara med om något fantastiskt! Jag inser nu att jag har varit för naiv och trott och drömt
om något som aldrig kunde förverkligas! Min dröm som jag levde för var att få se honom och sjunga med
alla fantastiska låtar som sedan långt tillbaka finns i huvudet men nu när jag insåg att han är borta har jag
ingen sådan dröm kvar att leva för.....  Klart att man gråter och det gör jag just nu....speciellt till hans fantastiska röst.....Jag har aldrig kännt såhär för någon jag aldrig har träffat men jag vet att han har varit i mina fantasier
som ung men även som vuxen! Alla drömmar jag har haft...  Jag vill inte att han ska vara död!! Hjälp! Bara tanken  på att min dröm aldrig kommer att gå i uppfyllelse gör så ont i hjärtat!! Jag klarar nog inte av att skriva mer än såhär...

Nu vet jag hur det är att förlora en av alla drömmar som jag har och jag vill inte förlora nån mer.... Det bästa som  finns är svaret på pojkens fråga och det är att ha något att leva för och kanske att endast drömma om. Jag får nog nöja mig med att dröma om en konsert och ett möte med Michael. Vem vet, kanske träffas vi i paradiset en vacker dag där alla dagar är vackra och även vi!

Love you// Emina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänkte på dej igår när jag fick reda på det, misstänkte att du skrivit något redan. Kommer ihåg på mellanstadiet när du satt och bläddrade i böcker om honom och försökte övertyga alla om att han var finast i världen. :)



Bra skrivet, Emina. Kram!

2009-06-26 @ 11:14:07
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Emina

Tack Carro! Ja,,han var ju min favorit och har älskat honom så långt jag kan minnas! Tragiskt... Men visst var han finast i världen :) För mig var han det iaf alltid! Tanken på att jag aldrig kommer att träffa honom, trots att jag var medveten om att han var gammal, gör ont!



Kram Kram!!

2009-06-27 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0