Lillebror på besök



Så skönt med sommarlov just nu. Vädret tycks bli bättre så vad mer behöver man?
Dagarna går åt att inte göra mycket annat än det som passar just mig! Jag är glad!

Nästa termin kommer dessutom gå fort, speciellt när jag vet om att det är min sista
innan jag tar lärarexamen! Wieee!! Dessutom resan till Paris i fem hela veckor kommer
att göra susen! Jag vet inte om jag berättade, men jag kommer att ha min praktik i en
svensk skola där! Tänk mig, undervisa på en fin skola i Paris :)  Où sont le école? haha
Kan inte påstå att jag inte blir lite skrämd av tanken...! Franska är inte mitt ämne heller så
jag är glad att skolan är svensk precis som om den vore här i Sverige!

Nu väntar jag på lillebrorsan, vi ska gå på stan lite hade vi tänkt. Förhoppningsvis hittar
han en klocka som han nu länge har letat efter! Annars händer inte mycket förrutom
att jag ska jobba onsdag och torsdag natt. På fredag åker jag en sväng till Gvd då syrran och
Ebi också kommer. Min kusin från Sthlm med fru och barn kommer också så då vill jag
träffa alla :) Ska bli så kul så! Hoppas att vädret blir fint så vi kan vara ute och grilla!
Carin har pratat om att hon ska komma någon dag nu framöver så att vi kan hälsa på hos
Sara, men jag vet inte när det blir... Jag kan inte på torsdag så vi får se om det blir av...

Nu måste jag iväg för snart är han här, Maho :)
Ha en fin vecka ya'll!!
Love //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0