Long time no see

Hej svejs!
Nu är jag tillbaka igen. =) Har blivit så dålig på att uppdatera, men det är så fullt upp på dagarna med jobb, fritid och hushållssysslor. Hehe, jag gör gästinlägg i min egen blogg numera. Ska försöka att bättra mig något.

Igår var jag i Jönköping o hälsade på Sara o hennes lille bebis Sigge med Emina. Han va såå söt lille Sigge, en riktig liten sprattelgubbe som Sara sa, hehe. Vi satt i en park i Jönköping o fikade o pratade o solade oss, det var jättetrevligt! Synd verkligen att man inte träffas oftare. Hade en superhärlig eftermiddag med er tjejer!

Vi har ju fått så soligt och fint väder nu! Helt underbart! Synd bara att man sitter inne o jobbar hela dagarna. Försöker sola lite på lunchen iaf. Men man lär väl vara vitast i kvarteret i år igen. Kan ju alltid hoppas att det fina vädret håller i sig till min semester om 1 ½ vecka så man får lite sol och bad om dagarna och kan ligga på playan ute vid stugan.

Ha de fint!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0