Update!


Hej kära trogna läsare! Vissa av er är så trogna att ni besöker vår sida trots att vi är så dåliga
på att skriva här under dessa varma sommardagar! Själv har jag gjort en massa sen sist! Det
har gått en halv månad sen jag skrev nåt förrutom incidenten med Michael som jag var tvungen
att skriva ner...nu i efterhand låter det kanske too dramatic men som många av mina vänner vet så
var jag kär i honom och är det fortfarande!

Jag har sen det har varit fint väder bara varit ute, solat & badat! Idag måste nog vara den dagen
på rätt länge som jag har hållit mig innomhus!! Idag regnade det och var målnigt så det var rätt
gött att slippa alla outdoor activities :) Hjälpte Amir med tvätten, lagade lite mat och städade...

Har annars varit på vätterstranden rätt mycket med många goda vänner, framför allt Sanela. Hon
är ledig så vi har hängt varje dag, tagit med oss picknicks och cyklat rätt tidigt iväg till stranden...
Såå underbart!! I just love the feeling! I helgen åkte jag iväg med Amir och en kompis till oss till
Axamobadet som ligger en liten bit bort härifrån och det var rätt kul  för omväxlingens skull!

Carin var ju också här i förra veckan då vi umgicks med Sara och bebisen Sigge! Sara ordnade en fin
picknick som vi hade med oss till rocksjöbadet där vi satt i gräset o hade en trevlig stund med
varann! Det var jättekul att träffas, vi får som sagt göra det oftare!

På tal om en bit bort så har jag bokat min resa till Bosnien!!!! Wiee jag åker den 24 juli och stannar
till den 17 augusti!! Kan ni fatta det! Åh jag längtar redan! Det bästaste är att Amir också kommer ner
till oss, han är by the way inte från samma stad så han kommer ner på besök. Han är från norra
Bosnien vilket är säker mer än 10 timmars bilresa norrut! Can't wait! Sola och bada i havet och ligga
i hängmattan framför vårt hus med en corona i handen och titta på den vackra naturen runtomkring!
Finns inget bättre!


Finns en bra nyhet till,, Amir har köpt en bil!! En golf, så långt vet jag! En bra bil som kommer
vara till nytta för mycket :) Nehä, nu ska jag fortsätta vara ledig till måndag natt då jag jobbar!
Får se vad jag hinner hitta på tills dess,,lovar att skriva lite oftare!

Måste vila nu efter ett så långt inlägg!!
Love and take care // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0