det var länge sen...

Det känns som att jag inte haft tid att skriva ett inlägg,,har varit lite upptagen här hemma! Samtidigt som det är något att göra hela tiden så har jag också blivit förkyld, vilket är jobbigt! Imorgon åker jag hem till Jönköping, har varit här ett bra tag nu... Saknar mitt hem nu! Varför jag har stannat här hemma så länge är för att mina kusiner har kommit hit på besök till moster med deras bebisar vilka är 6 mån och 1 mån, de är så söta att jag inte velat åka hem tidigare! Har varit med dem i princip hela tiden..lekt och umgåtts...skitkul!

Är så kul att umgås med släkten såhär, när alla är samlade! Släkten är inte stor men när vi samlas är vi rätt många speciellt med småbarnen nu! Saknar dock min syster och hennes man, det är bara de som saknas men de har det säkert bra i New York!

Nu ska jag sova, är lite trött.....Vi hörs imorgon då ska jag till Jönköpin!

God Natt / Emina
                                            
Vackra Sumeja och Jag, hon är det sötaste barnet jag sett!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0