Lördagen

Ja, nu är det måndag, varken jag eller Carin har bloggat under helgen, undra varför? :-)
Jag va på förlovningsfest i lördags, hade skiit skoj! Det var hur underbart som helst..vi åt god
mat, umgicks, drack drinkar och dansade hela kvällen. Jag kom hem ganska sent faktist! Södagen gick åt
att samla krafter, saknar fortfarande vissa även om det är måndag idag!
Igår lagade vi mat förutom att vila, min kille gjorde soppa och jag lagade musaka. Det var jättegott...efter det
var det soffan som gällde. Jag somnade väl runt 21.00, var så trött!

Här är lördagens outfit by the way


Klänning från Så in i norden
Kavaj Vet inte varifrån, gammal
Halsband Timi collection
Skor Nilson, sååå sköna va de!


Kommentarer
Postat av: sani

kavajen är från butiken "snygga" i Jönköping city, fast den har uppfört nu!! =)

2009-02-20 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0