En vecka sen...


...vi skrev förra inlägget! Vad dåliga jag och Carin har blivit med bloggen.
Själv har jag inte haft större lust att skriva, bara blivit så av en konstig anledning.
Jag kan tänka mig att Carin har varit upptagen med flytten och allt vad det innebär.
Men nu är jag tillbaka med nya tag!

Hela förra veckan gick åt en massa föreläsningar och inget annat speciellt. Helgen kom
och på fredagskvällen, efter fikat självkart, var jag ute en sväng med några tjejkompisar
och dansade hela kvällen. Vi ville inte skiljas åt efter fikat så det blev väldigt spontant..
På lördag eftermiddag åkte jag till Gislaved. Min kusin med fru och barn är där över
påskveckan så jag var tvungen att åka för att vara med dem, självkart saknar man ju
föräldrarna en aning också!

Den här veckan kommer att gå åt en massa föreläsningar och tentaplugg. Typiskt att
vi ska ha tentan på tisdag, när ska man hinna plugga om man ska bort över helgen?!
Skit samma,,det får gå som det går.
På fredag ska jag åka till Götebooorg! Vi ska på koncert på kvällen!! Can't wait! På lördag
åker vi allihopa till Gislaved; jag, min syster, hennes man och min lillebror (som också
ska till Gbg). Kul kul ska vi ha!!


Några bilder från i fredags! Girls just wanna have fun!





kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0