Playtime



Hej! Vilken bra dag det har varit idag! Har hunnit vara i skolan, äta lunch,
shoppa och leka med Tarik!
Tarik är en kompis barn och han ska fylla 2 år nu i sommar och han är hur
rolig som helst! Han har börjat prata så det är jättekul, han härmar och upprepar
det man säger :-) Han kallar mig för Minooo! hehe

Nu är jag hemma efter en lång dag och tar det lite lugnt...Amir är på en
fotbollsmatch och det är inte mycket som intresserar mig där! Vi träffas säkert
lite senare!
Jag funderar på om jag inte ska åka till Göteborg imorgon och gå på den här
festen som är till för alla om som är från vår stad i Bosnien. Vi är som en liten
sekt :-) Men seriöst så är vi rätt många i hela Sverige och då ordnas det en
stor fest en gång om året och alla träffas, umgås, lyssnar på musik, dricker
och dansar... Är jättekul och jag vet inte om jag orkar ta mig dit imorgon....
Funderar på att ringa mamma och fråga om de kan hämta upp mig, för de ska
också dit.... Aja...I'll see...

Nu ska jag äta lite och sedan gå ut...
Ha en fin helg! Peace //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0