Snart helg..


Gud vad tiden går fort framåt...Snart är det sommar känns det som, även om det är april!
Min vecka har bestått av fika, fika och fika. Vi håller till på Waynes eftersom det är soligt
hela dagen och då passar man på att sola ansiktet lite medans man sitter i gott sällskap
och dricker kaffe. Jag träffade på Sara igår och hennes gravida kompisar..vad mysigt!
Vi bestämde att vi måste träffas någon dag och även fråga Carin om hon vill komma upp
till Jönköping så vi kan ta en fika...Måste höra av mig till Carin!!
Förresten, idag såg jag Fråga Oll-Martin, han såg riktigt bra ut.... Mmmmmm :-)

På måndag har jag seminarie och har inte ens börjat med uppgiften, den här kursen har varit
alltför mycket plugg,,tenta, gruppupgift, "paper", och åter igen hemtenta! I'm tired!
Imorgon är det fredag iaf, jag kommer väckas 07.15 av byggarbetare som ska komma och byta ut
mina fönster! Idag var de här runt 07 och väckte mig, "upp och hoppa". Jag ska inte tala om att
jag blev lite förvånad...Det bästa är ju att hålla sig hemifrån till 16.00!

Juste,,på lördag ska jag på FK-bih fest :-) (arrangerat av fotbollskillarna här i Jkpg som
är i div 5) Wieehuu... Alltid nåt nu för tiden! Vi ska innan festen till Veronica och Simon och
vara där lite innan! Min lillebror kommer säkert på besök också så det blir så roligt så!

Nu ska jag sova, för imorgon är det bara att gå upp tidigt!
Vi hörs!
Love// Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0