Sol och fågelskit

Ingen som kommenterat min comeback, hehe, fast antar jag får skylla mig själv som varit helt frånvarande på sistone. Skriver ändå mest för min egen skull och för att det är kul att skriva av sig lite.

Har jobbat några timmar idag och sen cyklat hem 6 km. Var riktigt skönt förutom att det blåste värsta motvinden ibland, men känns riktigt bra nu efteråt; blir inte så trött även om det känns i kroppen att man hållt igång.

Efter jobbet köpte jag två klänningar på Lindex som verkade sköna att ha i vår/sommar. Orkade dock inte prova dem så vi får väl se sen om de passar. Kunde nämligen inte låta bli att shoppa lite nu när jag fått min första månadslön. Har hållt igen i säkert två månader och inte köpt något till mig själv så nu kunde jag inte låta bli. Fick 25 % rabatt på köpet också så det gjorde ju inte saken sämre precis. Ska ändå försöka spara så mkt som möjligt nu och fortsätta med min återhållsamhet.

Nu ska jag ta på mig gummihandskar och sanera balkongen från fågelskit så att man kanske äntligen kan sitta där ute och fika. Tobias har köpt en leksaksuggla i plast som ser ut som en riktig uggla som vi ska hänga upp på balkongen och hoppas att den skrämmer bort alla äckliga duvor och kråkor. Hahaha, kommer se roligt ut men vad gör man inte för att bli av med fåglarna och skiten?!

Ha en fortsatt härlig dag i solen!
//Carin

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kan inte Tobias gå ut på balkongen istället? Då lär dom dö av skräck. Mohaahaha.

2009-04-28 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0