hemma igen

Hej, jag åkte hemåt igen till mina föräldrar! :-) Jag saknade barnen som är här och eftersom de åker snart så vill jag vara med dem så mycket som möjligt! Att barn kunde vara så söta visste jag inte! Trodde att jag inte tyckte om barn..hmm men jag tror nu att jag gör det! Igår kom jag runt halv fem och gick till moster direkt! Där umgicks vi till halv tolv, kom hem och pratade med mamma en stund...vi la oss ganska sent...
sweetheart

Idag lagade mamma pita, som är en bosnisk maträtt gjord på någon typ av filodeg som man bakar själv, kavlar ut över hela bordet och fyller med antigen potatis och lök, eller köttfärs, eller ost, eller pumpa....jaa hur gott som heeelst!
Idag gjorde hon pita med potatis och lök och mycket peppar! Vi åt upp en hel plåt hahaha! Mammas mat är ju bäst!
mmmmmmm

So long so long/ Emina


Kommentarer
Postat av: Carin

Vilken söt bäbis! Så stora och fina ögon...

2009-01-06 @ 22:16:14
Postat av: Anonym

hon är jättesöt...har inte sett sötare bebis

på länge nu! Trodde inte att man kunde tycka om dom så mycket! Hoppas syrran sätter igång snart :-) hehhe

2009-01-07 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0