PABLO FRANCISCO!!



Vet du vem Pablo Francisco är? Han är världens roligaste ståuppkomiker från USA vars föräldrar kom från Chile. Han är en av min och Amirs favoriter när det gäller stand-up! Efter Brüno i fredags kom vi hem och satte på dvd-  Pablo Franciscos Bits and pieces! Han är såå rolig och varje gång vi tittar på honom skrattar vi för fullt! Så trötta som vi var efter en lång fredag blev vi ändå pigga och på god humör när vi låg och tittade på honom! Man kan inte låta bli att skratta!

IDAG såg jag på hans hemsida att han ska göra en stand-up turné i Sverige!!! Can you believe it?? Det första jag gjorde
var att ringa till Amir, jag visste om att han skulle bli ännu gladare!!! För när vi tittade på honom i fredags pratade vi om hur gärna vi skulle vilja se honom live och om han skulle komma till en stad i Sverige, oavsett vilken, hade vi gått och sett honom! Gissa om han inte kommer till JÖNKÖPING!!! Kan man bli mer glad!? Han kommer dessutom till många andra städer så som Borås, Växjö, Göteborg, Malmö osv osv.

Han kommer till Jönköping den 26 september i år!! Biljetterna är redan bokade och nu väntar vi med stor spänning på den dagen då vi får se honom liiivee!!! Hans underhållning är på hög nivå och han lyckas med sin galenskap och förmåga imitera personer och göra fantastiska ljud med sin mun; som är väldigt imponerande! Jag läängtar nu!! Det är egentligen inte så långt kvar!!

Jag fick en tanke som rusade förbi i huvudet om att kanske göra detta till en överraskning för Amir och inte säga något till honom då vi firar 4 år i september, men så ivrig som jag var glömde jag det genast och ringde upp honom!

här är ett klipp som är roligt:


haha! Come heree, come closer!

Love//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0