absent

Åh hej,,det var länge sen! Jag har varit frånvarande på grund av olika saker. Jag har inte haft tillgång till dator eftersom min har pajjat för mer än en månad sedan! Jag väntar fortfarande på besked, tror inte att de kommer att laga den utan att jag får en ny istället. Frågan är bara när!? Nu är jag hemma och har lånat datorn från praktiken...vilket är bra!

Jag har dessutom haft fullt upp med praktiken. Planering, långa dagar, besök osv. Igår var vi i Stockholm på studiebesök hela dagen med eleverna. Fick gå upp 05.00 och var hemma först runt 22.00. Var en bra dag förrutom att det snöade där, så det var kallt som tusan! Så det är mycket just nu, önskar jag inte hade nåt att göra och bara tog det lugnt, men vad vore livet om man inte hade mycket på gång?! Jag vill inte klaga! :-)

Nu måste jag laga lite mat, rätta hemtentor, planera morgondagens två lektioner och iväg till en kompis för att hjälpa henne med planering av en lektion imorgon (vi har praktik på samma ställe) Så frågan är hur jag kommer att hinna med allt detta?! Klockan är snart 18.00...Det är bara två dagar kvar av praktiken så det är lite att göra..

Nu måste jag íväg och göra mitt jobb, hoppas alla har haft det bra! Ha det bäst så hörs vi snart igen hoppas jag!

Kram //Emina


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej, skönt att du hör av dig lite, började nästan bli lite orolig. ;-)

2009-03-11 @ 20:43:02
Postat av: emina

I knoow...skönt att vara back :-) Snart är detta över också, mina 5 hektiska veckor är över...Hoppas bara jag får en dator snart för denna måste jag lämna tillbax! Annars är jag borta en stund till, men du underhåller så bra så ;)

2009-03-12 @ 01:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0