Fredagsfika



Snart är det dags att cykla iväg till fredagsfikat och träffa alla goa och glada vänner!
Har haft ett seminarie idag, gick väl helt okej..är väl egentligen inget som kan gå fel..
Till på tisdag är det en annan inlämning, och den får jag ta tag i på måndag, för när
annars är det tänkt?? Ska vara 4-7 sidor bla bla bla...Så mycket att göra men jag tänker
ha en freeeee weekend, I don't give a shit! Så nu ska jag lägga på lite smink och klä
mig lite fint och iväg. Tråkigt att jag inte har min sladd till kameran, kan inte ladda
batterierna! Min mamma skulle ha tatt med sig den från Gislaved men min smarte
bror glömde ge den till henne när hon var här förra veckan!


Ha en fin helg därute!! Kram //Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0