Fullt upp

Hejsan svejsan!
Tänk att det redan är onsdag, tiden bara rusar fram! Vi har fått så härligt väder ute nu, sol och värme, det är VÅÅÅR!! Såå skönt! Bäst att passa på att njuta för man vet aldrig när nästa regnskur kommer. Jag njuter varje sekund solen är framme, härligt härligt!

Denna veckan är annars en tråk-vecka. Skriver på en klurig uppsats som ska in på tisdag nästa vecka. Den är bara tre sidor, men det krävs att man läser på ordentligt så att man verkligen bara skriver ner det som är relevant. Och det underlättar ju inte precis att allt material jag har är på engelska. Jobbigt! Det tar sån tid att bara läsa igenom allt och sen ska man skriva ner nåt vettigt oxå. Jag får kämpa på nu innan helgen för då har jag lite annat för mig. Ska bl.a. jobba och fira min mamma som fyller år på söndag. Köpte en liten present till henne idag som jag hoppas hon blir glad för, men det blir hon säkert.

Det var en tjej här och kollade på min lägenhet idag som eventuellt ska hyra den. Hon verkade ganska intresserad så jag hoppas hon tar den. Kanske kan sälja lite grejer till henne då så det blir lite mindre att flytta på sen. Vill bli av med min kombinerade köksbänk och bardisk, fönsterbrädorna och rullgardinen i sovrummet. Det hade varit bra.
Kan inte fatta att jag snart flyttar härifrån! Var ju inte alls längesen jag flyttade till Göteborg. Fast jag kommer ju tillbaka till hösten för en tid. Känns allt lite vemodigt att lämna allt som finns här, men jag har ju mkt nytt att se fram emot oxå, t.ex. jobb och sambo, så det blir inga problem.

Nu ska jag fortsätta med min research ett tag till och sen tänkte jag slappa lite framför tv:n.
Ha det fint!

//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0