Hej!

Jag fick skatteåterbäringen idag!! Jag måste kolla upp om summan verkligen stämmer med nån, att det är det som jag ska få tillbaka, can't believe it!
Just nu håller jag på att göra lite pastasallad innan jag ska till skolan kl.13.00. Idag är det kursstart, konflikter och konflikthantering, heter kursen. Tror det blir en intressant men tuff kurs, vi ska ha en salstenta redan om två veckor, på tisdag efter påsk, snacka om att påsken är förstörd!!

Helgen var rätt skön, var inte mycket till fest men det var inte nödvändigt heller. I lördags var jag ju på en födelsedagsfest men kom hem redan 22.30. Tjejerna som jag gick dit med ville inte ut sen, och jag orkade inte heller. I söndags var jag och tränade för första gången!! Var på ett core pass som är bra för mag- och ryggmuskler. Jag var där med Amela, vi bastade efter passet och när vi var klara cyklade vi iväg till ett café och beställde en tacotallrik. Var hur skön söndag som hellst!

Nu måste jag iväg och göra mig iordning, hoppas att ni också hade en skön helg!! Bilder kommer upp senare ;-)
Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0