Hockey bockey och vårkläder

Jag ska på min första hockeymatch någonsin på lördag. Frölunda möter Luleå i Scandinavium. Ska bli jättekul att gå på en riktig hockeymatch. Hoppas det blir spännande!

Här är lite bilder på de nya vårkläderna jag köpt. Vill hitta några snygga och sköna vårskor också. Kanske ett par gympisar och ett par sandaler?!




Vill använda alla kläderna nu..kan inte vänta längre. Jag kan nog använda det ganska snart, men shortsen får nog vänta ett tag till, brrr...

Lyckades göra ett ganska fint collage av bilderna i ett program från Google som jag hittade; Picasa heter det. Funkar jättebra och är enkelt att arbeta med!

Ha en fin kväll!
Kram //Carin


Kommentarer
Postat av: emina

Vad fina kläder Carin!! Inspiratiooon

2009-03-04 @ 14:54:40
Postat av: Carin

Thanx babe!

2009-03-04 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0