I love..

Lyssnar på Celine Dion och sjunger till alla klassiska balader...ibland behöver man göra det, sjunga av sig till Celine!
Ska göra mig iordning till ett födelsedagsparty..Har lagat mat, kan tyvärr inte dela med mig bilder eftersom jag inte har en kamera för tillfället, och nu ska jag börja göra mig iordning smått! Har köpt ett par fina strumpbyxor från Lindex, på framsidan är de svarta och baksidan beiga,,,I LOVE! Ska nog ha dem ikväll med nåt svart till....Jag är inte fanatiker av svart men ibland funkar det!
Igår var jag på fiket med tjejorna och sen efteråt stack vi till lokalen som vi ska va i idag och tog ett glas vin och tjatade..
Lugn fredagkväll!

Nu måste jag iväg..Ha det gött, Ciao //Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0