Jag stör mig...

Jag stör mig. Jag stör mig nu åt att det inte finns NÅT bra på TV ...jag zappar och zappar men hittar inte nåt underhållande! Det här är en söndag då jag jag har möjlighet att se på en bra film på TV och lägga mig sent för att jag inte har något för mig imorgon..  Så typiskt att det inte ska vara nåt på TV när man vill.... Samma filmer som har visats flera gånger om vill jag inte se...

Jag kom också på för en stund sen att folk alltid blir förvånade över att jag är muslim. Vet inte varför jag ens tänker på det här nu men jag kom på det och började störa mig jättemycket och funderar på vad det kan bero på?! Det beror säkert på okunskap om hur man är som muslim. "Är DU muslim?!" Ja, måste det stå i pannan på mig eller måste jag klä mig på ett speciellt sätt eller måste jag bete mig på ett speciellt sätt eller vad?! ...Min tro håller jag för mig själv och inte för någon annan, that's it.

Jag stör mig också på när jag är med mina vänninor och deras telefoner ringer och de sitter och pratar och praaatar medans jag lyssnar och väntar!! Ja, jag stör mig skit mycket på det. Jag tror till och med att jag har sagt det till vissa. Jag var på after work med en kompis för två fredagar sen och hon började sms-"bråka" eller vad det nu var med sin kille. Jag orkar liksom inte....Take it when Im not there. Eller måste du ta det nu? Jag kan förstå att det måste hända ibland, att man ta ett samtal eller sms-ar men naee jag gillar det inte..

Jag vill inte vara en pessimist men tyvärr så känner jag mig lite så nu. Whatever, man kommer in i olika tankar ibland. Ibland är de positiva och ibland som nu; negativa. Annars är jag en mer positiv människa, bara så ni inte missförstår mig... ;)  Är det bara jag som stör mig eller har ni också något ni stör er på? Ni är ju ändå så hemlighetsfulla att ni inte skulle dela med er... skitsamma...Jag har fått mitt sagt.

Om jag ska dra ett streck över det negativa och gå över till den positiva helgen så måste jag säga att det var fantastiskt underbart. Vi tog det lugnt, tjatade, drack en massa kaffe, rökade, satt uppe sent, gick på stan osv osv. Det fina är att min syster Vårstädade min garderob. Åh vad det behövdes. Det blev så fint och fräscht, vi lyckades slänga två ullared kassar! Gött att bli av med skit som är gamalt som jag inte använder. Ibland är det svårt att säga hej då till kläder, speciellt jag som inte slänger nåt men då tar hon i med hårdhandskarna och pressar mig "vaah,,har du inte använt det på två år, kommer du inte att ha någon användning av det i fortsättningen heller" . Är ju sant, men mitt motto är egentligen att allt blir modernt förr eller senare :)

Nu ska jag lägga mig i alla fall...har inget mer att tillägga i detta inlägg, tror t.o.m att jag har sagt föör mycket. Vi hörs imorgon kanske? Om inte får ni ha det bra! Ps. har jag sagt att jag har fått min dator tillbaka? Efter 5 veckor lyckade de byta ut till en ny hårddisk, thanx very much, could have been done faster? No!

Kram // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0