lunchkaffe


Jag ska iväg till Biblioteket nu och läsa. Sitter nu och njuter av de sista dropparna
från kaffekoppen innan jag sätter mig på min lilla cykel och cyklar iväg.. Jag vill egentligen
inte, men vad ska man göra?! För att vara helt ärlig förstår jag inte ens uppgiften, så jag
måste hitta nån klasskamrat som kan visa mig hur man ska göra! Jag vill ha glasögon
som Persson :-) hahah
Vad gott jag sov inatt förresten,,mmmm Jag älskar att sova! Det är mitt drömyrke!

Nähe...jag har inte mer att tillägga än att säga Hej till alla nya läsare som Ebi har tagit hit :-)
Vi hade rekordmånga besökare igår. Hasta luego mis amigos så hörs vi senare kanske !!
KRAM //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0