Make-up and a jacket

Halloj!

Jag var så sugen på att köpa lite nytt smink i förra veckan och förnya sminkväskan lite. Det blev kanske lite för mkt av det goda, men det är alltid kul att ha och jag kunde inte motstå!
Jag kom hem med en ögonskuggepalett med fyra olika färger och TVÅ läppglans. Det lite rosa läppglanset är läppglans och fuktighetsgivande i ett och det andra läppglanset är ganska neutralt men ändå flashigt med snyggt glitter i.


Älskar färgerna i ögonskuggan - så härliga!

Jag shoppade även en ny jeansjacka i helgen. Det var 20 % rabatt på jackor på H&M och det kan man ju inte missa. Har kollat på en jeansjacka från Levi's innan, men den var alldeles för dyr tyckte jag. Den här från H&M är minst lika snygg och mycket billigare - det gillar vi! Den kommer bli snygg till en klänning eller tunika i vår och sommar. Jeansjackan slog igenom förra våren, men är fortfarande modern och trenden håller i sig. Det är enkelt men ändå snyggt med jeansjacka.



Ha en trevlig kväll!
//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0