Natten..

Sitter på jobbet och slösurfar lite nu, jobbar natt. Imorn bitti kl.07 är jag hemma och klockan 09.00 börjar föreläsningen på skolan! Hoppsan! När jag tackade ja till att jobba inatt hade jag ingen aning om att vi hade en föreläsning imorn så det blev lite fel, men vadå, det ska kunna gå, ung är man väl ändå!

Jag har bestämt mig att jag ska åka till Göteborg den 10:e april. Det är ju koncert då, jag skrev ett inlägg om det tidigare, men då trodde jag inte att jag skulle åka. Nu när min syster, hennes man och alla från Götet ska dit och förmodligen Amir också (men han har inte bestämt sig riktigt) så vill jag också hänga på! Det blir en kort visit i Gbg, på lördag ska vi nämligen till Gislaved och vara med familjen!
Nackdelen med Påskledigheten är att vi har en salstenta på tisdag, när ska man hinna plugga till den?! Vi klagade lite idag när vi hade kursstart över att tentan är direkt efter Påsk, så vi får se vad de gör åt det! 

Nu måste jag iväg och göra en insats...Go Natt
Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0