Nu får det vara nog!

Jag ger upp för idag, kommer ändå aldrig bli nöjd med den här nedrans rapporten jag ska lämna in imorn. Vi har fått hur lite instruktioner som helst och allt jag skrivit känns flummigt, men de kan ju inte kräva alltför mkt av oss i ett sånt läge. Jag har ändå gjort det bästa av det och försökt lära mig området, sen att jag inte är så nöjd med resultatet är en annan femma. Vi ska ha en "hearing" på onsdag då man typ ska försvara sin rapport, kommer nog bli kul, haha...not!

Helgen har varit toppen, förutom rapporten då som hängde över mig som ett stort svart moln. Det var iaf soligt och fint hemma i småland! Mamma fyllde år igår så det var kalas därhemma både i lördags och igår, trevligt trevligt. Hon blev glad för min present, hade köpt en handkräm gjord på honung och lite annat grejs. Det är så svårt att köpa till henne annars hon har allt och så önskar hon sig bara snälla barn, men det har hon ju redan. =)

Ska slå mig ner i soffan nu och bara slappna av litegrann, käka en macka eller nåt.

Ha det fint allihopa!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0