Sakta vi gå genom stan

Tog en promenad igår efter min redovisning, som för övrigt gick väldigt bra, känner mig verkligen nöjd trots att jag trodde det skulle gå dåligt. Solen värmde och jag kände hur våren verkligen är på gång nu.
Fotade lite vackra vårblommor med mobilen:


Krokus


Snödroppar

Täg även kort på den här coola kyrkan som ligger i Linnéstan:


Den är som ett sagoslott med massa små torn, man ser
tyvärr inte hela här...

Jag gick även en sväng i några second hand-affärer runt Järntorget. Köpte två tröjor som var helt okej. Vintage som det så snyggt kallas, hehe. Har tvättat dem nu på förmiddagen för jag tycker det är lite äckligt att man inte vet vem som har haft dem innan o om de ens är tvättade innan de hamnat på second-handen. Jag kom på mig själv igår med att lyfta och känna på allting med två fingrar, haha, jag kan bli så äcklad när jag går på second hand för det luktar så läskigt och gammalt, men ändå tycker jag det är kul o titta på alla kläder o gamla saker. Man kan verkligen göra fynd o hitta coola saker där. Det är liksom mysigt o lite äckligt på samma gång, iaf innan man tvättat det man köper.

Idag är det solsken igen o vårväder. Ska putsa lite fönster tänkte jag o sen fortsätta flyttpacka. Jag som tyckte att jag inte hade så mycket grejer, men det är ändå en del att packa ner.

Ha en härlig dag!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0