Solsken

Visst är det häftigt hur vädret påverkar en människa? Jag påverkas som de flesta mycket positivt. Tycker nästan att det är illa att behöva vara inomhus när solen skiner, alla dessa myror i benen säger att jag ska ut och njuta av vädret och inte vara inomhus. Dock har jag en massa inlämningar att skriva och massa tråkigheter, trams! Då får man vara här instängd och inte ge upp om allt ska in i tid.

I måndags jobbade jag natt, det var ett tag sen jag jobbade sist så det känns bra att jobba lite och få lite extra pengar, jag kom hem tisdag 07 och sov till 12 och gick sedan på en föreläsning mellan 13-15. Efter föreläsningen stannade jag i biblioteket och gjorde färdigt en grej till skolan och när jag kom hem runt 19 åt jag och däckade framför TVn. Idag stannade jag hemma för att skriva på arbetet, men efter en stund gick jag ut och tog en kaffe med Amir. Så skönt...

Imorgon gäller det att gå till bibblan och sitta där och skriva färdigt mitt lilla arbete till seminariet på fredag. So that's it me folks. Inget speciellt som händer under dessa soliga dagar...

Ska titta på Sex and the city och sen sleeping time!!

Hasta luego mis amigos! //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0