Sööndag

I helgen har det varit fullt upp! En av de roligare helgerna på länge.

I fredags var jag och älskade Tobias på Hard Rock Cafe. Vi åt gott och drack gott och i det närmaste rullade hem därifrån. Det var så mkt mat asså. Vi beställde en förrätt vid namn jumbo kombo som vi delade på och sen tog jag fajitas och Tobias en grilltallrik med tre sorters kött på. Haha, servitrisen ba (till Tobias): "Du vet att det blir ganska mycket mat, va?! Med både den förrätten som är ganska stor och sedan grilltallriken." Tobias bara nickade och log: "Jag äter så mkt jag orkar." Och ja, visst åt han. Han åt upp nästan allt utom en liten bit som blev över på den halva grillade kycklingen. Haha, stackarn var helt utsvulten, hade inte ätit sen lunch i fredags. Servitrisen var nog ganska imponerad när hon plockade bort våra tallrikar: "Oj, allt gick nästan ner!" Tobias stolt: "Jajjemen". Jag däremot orkade långtifrån äta upp allt. Det var supergott, men en alldeles för stor portion. Hard Rock var ett helt okej ställe, god mat, trevlig personal och häftig atmosfär. Lite minus för den höga musiken dock, var svårt att föra en konversation utan att behöva skrika till varandra.

Mumsig förrätt:


Huvudrätten:


Lördagen bestod av en lång härlig sovmorgon, följd av en låång frukost. Vi laddade nämligen inför hockey lite senare på eftermiddagen. Jag var på min allra första hockeymatch någonsin! Frölunda mot Luleå i Scandinavium, matchen slutade 4-2 till Frölunda. Det var väldigt roligt, roligare än jag trodde, och mycket dramatik! Haha, vissa lever sig verkligen in i matchen. Som gubben som satt bakom oss. Han gastade och tjötade hela tiden. Han svor över sitt eget lag Frölunda och förbannade spelarna. Till slut undrade man vem han egentligen hejade på. Jag kan helt klart tänka mig att gå på hockey igen, det va en rolig upplevelse!


H-h-h-h-hockeyfrilla!!

Nu sitter man här ensam igen...Fast jag hoppas den kommande veckan går lika fort som de senaste veckorna gjort, då blir det snart helg igen!

Kram på er!
//Carin


Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA! Jag är inte ett dugg förvånad att han åt upp nästan allt. Det kan ligga i släkten...och det låter som en trevlig helg! Hälsa honom att han är tjockis.

2009-03-09 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0