The other Day

Vill önska Carin det bästa med flytten och samboendet med en pojke för första gången! YOU ARE GONNA LIVE WITH A GUUUUYYY!!! :-)  heheh
Jag var i hälsokosten för några dagar sedan och köpte ett kamomill schampo och kamomill spray som jag vill rekomendera för dom som vill blondera håret utan kemikalier på ett skonsamt sätt. Tycker att man ser resultat redan första gången! Meningen är att kamomill ska göra ditt ljusa hår ännu ljusare (som på sommaren) och att sprayen hjälper ytterligare med blonderingen. Kombinerar man dessa två så får man resultat. Me like!



Det kostade runt 100 lappen för båda två. Måste bara nämna att kärringen som jobbade i hälsokosten var huuur otrevlig som helst. Jag förstår mig inte på försäljare som är otrevliga, jag kan inte ens hitta rätt ord för hur hon var. Jag var en sekund ifrån att säga till henne: Har du vaknat på fel sidag idag, eller? Jag frågade om skillnden på det här shampot och en annan och hon svarade på ett arrogant sätt: Du kan väl läsa? Verkade som om hon inte ville hjälpa alls...bitch! Var går gränsen egentligen för när man ska säga till vad man tycker? Jag är sån som säger vad jag tycker men här sa jag inget och jag ångrar mig.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, tack! Jag hoppas det ska gå bra, men Tobias är en ganska skötsam kille så det ska nog funka fint. Puss o kram

2009-03-04 @ 22:39:23
Postat av: Anonym

Det här shampot du köpt verkar ju toppen! Funderar på att köpa det, hade velat ha lite ljusare hår nu och det vore skönt att slippa färga.



Usch, otrevligt med ovänlig personal! Hon verkar ju vara i helt fel bransch om hon ska prata sådär till folk...

2009-03-05 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0