Torsdag kväll

Jag ser verkligen fram emot den här helgen! Det ska bli såå skönt så! Min praktik är över imorgon, det har gått 5 hela veckor och nu kan jag bara ta det lugnt och inte tänka på planering, rättning, kursmål osv. Jag ska istället ta tag i alla uppgifter vi har för högskolan, men det först efter helgen!!

Imorgon kommer min mamma, moster och syster till mig! Vi ska umgås hela helgen! Är så roligt när vi fyra träffas utan några män och bara kan göra det vi kvinnor är bäst på när vi träffas! Jag ser verkligen fram emot det! Idag har jag städat min lägenhet och tvättat..är lite trött men ska snart lägga mig! Imorgon ska jag upp tidigt, jag ska vicka för en lärare för imorgon har jag inga av mina lektioner. Jag har sagt hej då till mina två klasser jag har hållit i och måste säga att jag fick riktigt med beröm från dem :-) Är alltid kul att få veta att man gör bra ifrån sig!

Nu ska jag iväg...är rätt trött känner jag....Vi hörs och ses !!

Kram // Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad kul o höra att du fick beröm från klasserna! Det är du verkligen värd! Då har du valt rätt trots allt. Skönt att praktiken är över nu då?! Det är ändå bra att ni har praktik i utbildningen. Det har inte vi, men jag önskade det hade funnits.

Ha en riktigt skön helg nu!

2009-03-12 @ 23:04:06
Postat av: Emina

Ja det är skönt...nu kan jag ta det lite lugnt. Jag lägger ju ner mycket energi i det jag gör så till slut blir jag helt färdig..är lite nackdelen i det hela...Praktiken är jättebra, man lär sig otroligt mycket!

Ha en fin helg du med babe! Kram

2009-03-13 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0