Hung over


Visst är det lustigt hur man kan känna sig när man vaknar på söndag morgon
när man har varit ute på lördagskvällen!
Om jag fick beskriva hur jag mår just
nu så skulle den här bilden representera allt vad jag känner. En bild säger ju mer
än tusen ord! Ser ni ångesten i hennes ögon? Eller hur hon innerst inne tänker: 
Fan ta mig, jag ska aldrig mer dricka alkohol!
Tårarna i ögonen av smärtan i magen och huvudet, man ser att hon har ont!
Sjalen som en symbol för att hon kommer att ligga insvept i täcket hela dagen
och tänderna; symbolen för den dåliga andedräkten hon har, som hennes
pojkvän glatt påpekar, tack! Hårväxten där på hakan påminner henne om hur länge
sen det var hon rakade benen..men skit samma nu har det väl ingen betydelse!?

Hon ska iväg nu och göra lite te, men hon hälsar att vi hörs lite senare med
eventuellt några bilder från igårkväll!! Kram //Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

AHHAHAHAH, fan va rolig du e! Haha, fasen va jag skratta när jag läste det här...tänderna och hårväxten, hahaha!! Stackars emina, aldrig kul o va bakis. Jag har inte heller rakat benen på länge så jag blir oxå påmind när jag ser bilden, haha.

2009-03-22 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0