Vår vår vår och mer snö

Vart tog våren vägen? I fredags var den här. Solen sken och det var riktigt varmt och skönt. Men det var inte länge det varade. Det kom mer snö och regn. Och nu är allt bara blött blött blött och grått igen. Snälla solen kom tillbaka! Det vore så underbart med lite sol och värme just nu.

Jag som köpte en ny vårjacka förra veckan och allt. Lite för tidigt kanske, med tanke på att jag troligen inte kommer kunna använda den än på ett bra tag. Men den var precis så som jag ville att den skulle vara så jag var bara tvungen att köpa den. Älskar när man hittar såna klockrena kläder som känns helt rätt och sitter perfekt direkt, då ska man slå till! Tycker inte alls om när man står i provhytten och tvekar över om det är snyggt eller inte. Jag köpte även en tunika, ett par jeans och ett par shorts. Ska ta lite kort imorgon som jag kan lägga upp. Är för trött nu.



Jag vill ha sol och bruna ben - NU!!


Gonatt på er!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0