Färskpressat!


Dagens färskpressad apelsin, citron och grape juice med en touch of honey!

Försöker få i mig så mycket C-vitamin som möjligt så att jag ska klara av all plugg. Ute är
det +20 och här sitter jag instängd med alla böcker framför näsan på mig! Jag sjunger glatt
"sudda sudda bort din sura min" och försöker inte få dåligt samvete! Har inte många timmar på
mig innan jag måste sticka iväg och jobba natt. Den här perioden måste vara den jobbigaste
av alla!

Har unnat mig Dagens couscous med grönsaker:

Mycket enkelt att göra om man har färdig grönsaksmix. Jag köpte dessutom
färsk broccoli och kokade upp en stund och la i. Broccoli ska ju vara nyttigt!

Stek grönskerna en stund, tillsätt grädde och kryddor. Låt koka upp. Färdigt!
Servera med ris eller varför inte coscous som går mycket snabbare att tillaga!


Bon Apetit!! // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0