Fly like a bird


Tycker du att det är jobbigt när fåglar kommer fram och tigger/ber om mat när du fikar??
Själv tycker jag att det är rätt mysigt och gulligt när de kommer och brukar glatt dela med mig av
min fika. Längst ner på bilden ser ni en liten chokladbit som duvan har smaskat i sig!! Jag lyckades
ta riktigt bra bilder på henne/honom idag när jag var och fikade med några väninnor, visst är
hon/han vacker? :) I wanna fly like you!!

titta på den här stackaren :) Hahah lyckades fånga den i flykt eller i skutt...

Mmmm chocolate!!

och till sist vår fika!

God Natt// Love Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

Tyvärr, jag hatar numera duvor. Kan inte alls längre se det vackra i dem. De är äckliga och bajsar överallt. Deras bajs är t.o.m frätande har jag hört, blää. När du får balkong kommer du förstå varför... Det är inte alls kul att behöva skrubba bort duvskit varje gång man vill sitta på balkongen. ;-)

2009-05-20 @ 23:15:16
Postat av: emina

hahahaha vad tråkigt att höra! Synd att du tycker så men jag vet inte, själv kan jag ju förstå de stackars fåglarna..de gör det inte med meningen. Hahaha just de, tror också att jag har hört att det ska vara frätande :) Rätt häftigt!!

2009-05-21 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0