Goda Vänner...


Jag blev plötsligt sjuk igår då jag fick ont i magen och spenderade mycket av min tid på  toaletten
och i sängen. Gud vad jobbigt det är när man är sjuk! Igår när jag mådde som sämst kom Sanela
förbi med keks och Proviva! Visst är hon snäll! Jag hade inte ätit nåt på dagen och så trött som jag var
orkade jag inte gå och handla, då erbjöd hon sig att komma förbi med lite godsaker!

Idag kom Edina hit med blommor och en matkasse med mat som hon just nu håller på att laga!
Vad snäll!! Jag vet inte vad jag ska säga riktigt...mina goda vänner är så snälla! Tack!
Själv ligger jag i sängen och bloggar medans Edina lagar soppa och kyckling med ris! Mmmm,
jag är så hungrig, har inte ätit nåt ordenligt sen igår!



Edina lagar mat för fullt :)

Vi hörs,,ska lägga mig ner en stund!
Love //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0