Having a good time


Amela, Edina & jag
Hej! Jag hade en wunderbar dag igår! Jag förstår inte hur jag orkade vara uppe hela dagen och
natten med tanke på att jag jobbade natten innan och sov bara mellan 08-13! När jag vaknade gick
jag upp och fixade mig väldigt snabbt och mötte några väninnor vid piren där vi åt lunch. Senare gick
vi runt på stan och fikade...Innan jag gick hem stannade jag på Indiska där jag köpte nya gardiner som
jag skulle få hjälp med av Amirs pappa som kom runt 17- tiden och hjälpte mig att sätta upp dem
samt mina lampor som jag fick för länge sen men aldrig satte upp.. Det tar några månader innan
man tar tag i sådana saker, speciellt om man måste få hjälp av någon...

Runt 20 när vi var klara med allt fixande kom mina två vänninor (på bilden) förbi mig för en
liten förfest innan vi skulle ut på stan! Vi hade skitkul...är så gött att bara sitta hemma egetligen
och bara umgås med lite musik och gott vin....
Jag fick dessutom en liten present av Edina som jag blev sååå glad för, en svamp :) från Åhlens!

När vi var på Åhlens förra veckan såg vi dom här svamparna och då sa jag att jag tycker att
de var fina och skulle passa fint vid min palm...jag köpte aldrig en till mig själv men nu när
jag fick en blev jag helt överraskad! Vad mycket en sån här liten svamp kan göra!! hehe Me Love!

Runt 22.30 gick vi till Twin där vi möttes upp med en gammal kompis till dem. Vi satt ute
på serveringen men när det blev lite för kallt och när myrorna kröp upp för benen ville vi gå in
och dansa!! Vi gick därifrån när klockan slog 01.45 till Tex Mex där vi beställde en kyckling-pommes-sallad
tallrik!! MMmmmm gott! Jag vill ha nu!!

Hemma var jag väl runt 03 och sov rätt länge idag :) Men en fantastisk dag var det i alla
fall!! Nu ska jag göra mig iordning för jag ska till jobbet snart!
Hoppas ni också hade en fin dag igår och att ni får en underbar helg!
Love / Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0