Igår och Idag


Den här helgen, den är inte slut än men dessa två dagar, speciellt igår har varit fullspäckade!
Igår var dagen minns sagt lång, jag var på marknaden, fikaden med Zenna, hade seminarie,
umgicks med Amir, tittade på fotboll och till sist pluggade i skolan med Marjan och Ahlam till 04.00.
Jag är iaf färdig med mitt porfolio!
Jag delar med mig av bilder, de säger ju trots allt mer än tusen ord!

Marknad i Jönköping 29/5
Kan ni tänka er att i detta vimmel såg jag Ivano, mig och Carins gamla spanska
lärare
, efter 5 år!! Jag gick fram till honom och sa lite spontant: Hola Ivano!! hahah
Han var nog lika förvånad över att se mig som jag honom, vi kramade varandra,
frågade lite allmänt om hur vi har det och skilldes åt. Han var glad iaf att jag ska bli
lärare och jag kände mig stolt ! Gud vad glad jag var över att se honom!!
Åh Ivanoo,,,Det är pga honom som jag ville läsa till lärare! Han var och är säkert är den
bästa läraren!! Jag vill vara som honom!

På väg att titta på FK BiH i Månsarp

FK BiH grabbarna som dessutom vann med  2-0



Bla bla bla...

Galenskap med brudarna c.a 02.30

Vill inte skriivaaa

Idag fik på Waynes, where else?

Having some fun

Artister som uppträder...Hmm vilka var det nu? Arash...?

Dagen är inte slut än, nu ska jag göra mig snabbt iordning och gå till Amela som
ska ha en liten förfest innan vi ska ut, bara för tjejer :) Idag är det fest som gäller!!

Ha en kul lördagskväll!! Love // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0