I'm Happy


Imorgon gäller det, Carin kommer hit med jobbet och då ska vi passa på att träffas!!
Can't wait!! Vädret kommer att vara fint så det kommer att vara underbart att sitta på en
uteservering, tjöta och dricka kaffe! Jag har inte sett Carin nu på evigheter... vad dåliga vi är!
Vi har mycket att catch up, som alltid när vi träffas..

Förresten så var jag i Gvd i helgen eller jag åkte snarare på söndag och kom tillbaka igårkväll.
Jag var tvungen att låna en bok som jag behöver nu till på fredag och som tur var fanns den där!
Förresten....jag var som sagt i biblioteket men jag passade på att gå på Gärdeskolan, vår gamla
gymnasieskola och gissa om inte mina nostalgiska känslor väcktes? ÅH,,gymnasietiden var den
bästa tiden!! Ord kan inte beskriva den perioden... Jag var tvungen att ta ett snabbt kort på min och Carins
gamla skåp och bänken vi spenderade många timmar på..

Nostalgi...

Nu ska jag förbereda mig för kvalet i EuroVisionSongContest.. hejja hejja Bosnien
och Sverige! Lite spännande att ha 2 länder som ligger varmt om hjärtat och
som jag hejjar på!! Båda ländernas låtar är bra i år tycker jag.... så det är svårt att
ha en favorit...eller hmm....kanske lite...eller jag ska inte säga nåt!
Vilka hejjar du på? Eller vem är din favorit i år? Jo, förresten så hejjar jag på 
Norge
också! Han är så charmig...mmmm

Ha nu en trevlig kväll så hörs vi imorgon!!

Love // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0