Last Night


Igår var det minsann en riktig fest! Jag och Amir kom fram till Göteborg runt 17.00 och då hade
Lamija och Ebi precis blivit klara med alla förberedelser inför kvällens fest. Jag måste säga att de
la ner hela sin själ i att ordna allt så bra som möjligt, allt var planerat in i detalj; välkomsdrinken,
musiken, maten, drinkarna.. De ca 30 gästerna var mer än nöjda! Vi åt god mat, minglade på den
lilla ytan, lyssnade på musik, dansade och hade fantastiskt roligt till circus 03.00.

Riktigt god mat, lagat med passion och omsorg!

En duktig kompis som gjorde olika drinkar under kvällen och en vännina som kämpade med sina Mojitos! Vem
vill inte ha en mojito?


Amir och Jag

Värdparet

That's it. Om jag skulle lägga upp fler bilder skulle det nog bli för mycket så jag och ni får nöja
oss med detta. Nu ska jag ta det lugnt denna lördag kväll och samla energi till morgondagens
plugg!
Förresten, höll på att glömma...jag vill dela med mig en video från göteborsvarvet som var en
liten överraskning till Ebi från hans kompis.
 

God Natt och ha en fortsatt trevlig helg!!
Peace and Love// Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0