Min helg har varit lugn..


Sofiakyrkan
Min helg har nog varit den mest lugna på länge. Vad jag har gjort är att jag har
jobbat och sovit! Tråkigt kan tyckas när alla har varit ute, festat, grillat och
umgåtts i det fina vädret... Men jag vill absolut inte klaga, livet är härligt på alla
sätt! Jag är nöjd och belåten och det är det viktigaste! Nu är det som sagt söndag,,
jag sov rätt länge, lagade mat, duschade och nu sitter jag i min sköna och varma
ullfilt och ska titta på en romantisk komedi. Jag har  filmen Marley and Me, ingen
film jag egentligen vill se men jag känner för en lite dålig-lugn-lay back film.

Nästa vecka skulle jag ha åkt till Danmark med min mamma och moster på
besök hos deras syster, min moster. Eftersom jag måste vara i skolan imorgon
och det finns ingen buss på måndag eller tisdag så var de tvugna att åka igår!
Jag ville så gärna hänga med och umgås med dem och min kusin. Men vad ska
man göra..... Allt kan inte gå som man vill riktigt!

Vi hörs! Love // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0