Nästa: Göteborg


Lamijas och Ebis utskikt
Ja då var det dags att åka till Göteborg på fredag! Jag och Amir är bjudna på inflyttningsfest
hos min syster och Ebi. Gud vad kul det ska bli! Can't wait! Det kommer att bli en riktigt bra fest!

Den här veckan är väl lugn annars. Jag har en hel del plugg men orkar inte ens tänka på det!
Jag ska till skolan imorgon och sen har jag inga mer föreläsningar för den här veckan. Jag var
i Gvd i lördags och det var hur underbart som helst. På kvällen kom jag tillbaka och tillbringade
hela lördagkväll och söndagen med Amir. Är underbart att bara vara i varandras armar!
Förresten så tittade vi på melodifestivalen. Ja, vad ska man säga; rätt låt vann ju definitivt men
hurvida allt är rättvist kan diskuteras. Sveriges låt var ju bra men kom inte värst långt.
Bosnien kom bland de 10 bästa, det var ju en bra låt också tycker jag. Anyway nu ska jag ordna
biljetter till Norge nästa år :)

Jag ska sova nu, inatt jobbade jag och är helt slut!! Idag har varit en sova-lat-dag. Imorgon är det
nya tag som gäller!

God Natt // Emina

Kommentarer
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 15:33:22
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0