Ordning och reda, lådvin på fredag

Fast det blev flaskvin i fredags, hehe. Vi har köpt ett nytt matsalsbord med tillhörande stolar och det kom i fredags. Så efter att ha skruvat o grejat i ett par timmar så var det riktigt gott att öppna en flaska vin och knäcka lite färska räkor tillsammans med en god sallad och lite melon. Det satt som en smäck! Jag är så nöjd med bordet och hur bra det passar här, det gjorde hela lägenheten annorlunda. Så nu kan vi ha goda middagar här och kunna bjuda hit våra föräldrar som knappt varit här sen vi flyttade hit.


Det snygga bordet och stolarna, allt i massiv ek.

Förra helgen var jag i Skåne och hälsade på kusiner och kusinbarn. Alltid lika trevligt att träffa dem! Extra roligt efter senaste tillskottet som blev en flicka efter tre pojkar, det var så mysigt att hålla o gosa med lilla Ellie.

Har jobbat extra mycket denna veckan så jag har varit helt slut när jag kommit hem på kvällarna. Ser verkligen fram emot den 15:e och den 25:e denna månaden! Skönt med lite extra lön. Särskilt som jag varit lite slösaktig på sistone och "unnat" mig lite för mycket från Lindex, men de har ju så mycket snyggt för tillfället så jag har inte kunnat låta bli. Tur att deras grejer inte är så dyra. :-S

Ha're fint allihopa everybody! =)

//Carin


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh, bjud hem mig också! =D

2009-05-10 @ 21:33:30
Postat av: emina

Vad fint bord,,jaa bjud mig också!! :)

Ja, kom upp till Jönköping en dag så kan

vi hälsa på Sara och den lilla bebisen!

PUSS!!

2009-05-10 @ 22:51:48
Postat av: Carin

Ni är hjärtligt välkomna båda två!! Och då bjuder jag på lådvin, hehe! ;-)

2009-05-11 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0