Pluggenzie

Ja, då är det dags att skriva färdigt portfoliot som det så fint heter. Hela 8 sidor av massa teorier och annat
skojjigt som jag inte riktigt förstår! Har som mål att göra färdigt så mycket som möjligt idag vilket innebär att
jag får sitta hela dagen i skolan. Imorgon är det nämligen Marknad här i Jönköping + att vi har ett seminarie
runt 12 tiden. Får en känsla av att jag inte kommer att göra så mycket vettigt imorgon så då måste jag göra
det idag! Förkylningen som fortfarande sitter i gör inte mycket till nytta..

På måndag börjar mitt sommarlov, nästan. Efter måndag är det inte så mycket kvar och det känns rätt bra :)
Fick förresten tag på T-shirtsen idag på H&M, Carin ringde och sa att de har även släppts på nätet. Eftersom jag har ett H&M här i närheten är det lika bra att prova ut och köpa direkt. Me like!

Nu måste jag fortsätta med mitt skrivande så jag hinner färdigt..Ni får ha en fin dag!

Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0