Run for your life

Va ute och sprang innan, jag och Tobias. Det gick riktigt bra för mig denna gång, jag orkade hänga med bra i tempot. Det var till och med jag som drev på mest denna gången. Antar att cyklandet till jobbet gett lite resultat. Tobias tog det lite lugnt för han var lite sliten efter att ha sprungit Värnamo kvarts-maraton i lördags. Och på lördag är det dags igen för honom. Då ska han springa "varvet". =) Göteborgsvarvet alltså. Shit pommes frites säger jag bara. Hade jag aldrig orkat. Jag sa jag kunde cykla med honom runt, men det ville han inte, höhö. Jag ska med till götet iaf och titta och heja på honom. Ska bli kul!

Imorgon ska jag till Jönköping med jobbet och efter det ska jag, som ni säkert läst i det förra inlägget, träffa EMINA! Ska bli såå kul och trevligt att ses igen! Ja, det va evigheter sen sist. Vi måste bättra oss... Ser verkligen fram emot en kaffe med dig imorn. ;-)

Nu är det bäst jag lägger mig så jag orkar med morgondagens äventyr.

God natt på er!
//Carin


Kommentarer
Postat av: Emina

Jag skulle också vilja komma med till Gbg och titta på varvet. Ebi, min systers man ska också springa...

Jag jobbar söndag natt så då kan jag inte :( Hejja Tobias! :)

2009-05-12 @ 23:21:52
Postat av: Karolina

Heja heja! Jag vill också följa med och titta! =D Haha men jag får tydligen inte plats i bilen. Heja dig också för den delen!

2009-05-13 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0