Shoo


En aning udda bild kan tyckas! Den representerar vad jag vill just nu; jag vill ligga i solen och försvinna
från omvärlden en stund!


En vanlig söndag har det varit idag som snart blir till måndag! Har inte gjort mycket vettigt idag förrutom 5 kms powerwalk. En irriterad inlämning imorgon bitti men sitter istället och gör inte  mycket annat än surfar. När ska jag hinna bli klar? Det löser sig, det gör det alltid sjunger Timbuktu just nu i mina högtalare. Vad jag egentligen vill är:



Tänk att bara dra? Vem gör det? Då måste man säkert vara riktigt trött på allt...Jag är faktiskt inte trött
på allt (förrutom alla uppgifter) och vill inte dra utan bara sjunga och låtsas att jag ska dra, det är helt
okej att låtsas ibland!!

Love //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0