Smutsfläck

Den här veckan har varit som en liten smutsfläck som kappast syns, onödig att ens tvätta bort! En liten smutsfläck på en stor klänning syns inte och märks inte, så har min vecka varit om man ska jämföra med hela månaden som har gått.
Vad har jag gjort? Allt har varit väldigt oväsentligt..och när jag menar "allt", då syftar jag på skolan! Jag har bara hängt ute,  slappat, fikat....Jag har kommit på att fint väder är inget för mig.. Jag ska dessutom be mina kompisar att sluta ringa mig från och med måndag för då har jag bestämt mig för att plugga som tåget in i perrongen de 2 veckorna som är kvar! Jag ska satsa allt! Jag ska ge allt! Jag ska suga ut all min energi som jag har lagrat! Jag ska lida som Jesus en gång lidit! Ne men seriöst, jag måste plugga nu på riktigt! Får  ni också dåligt samvete när ni inte gör det ni ska? Jag får...och då väldigt mycket!
>>>>>>>>Det här inlägget vill jag tillägna alla er som har saker att göra; men inte gör det!! Just Do It!!

Nu ska jag sova, för imorgon är det Göteborg och inget annat som står på listan!!
Sister, here I comee!!

Love// Emina

Kommentarer
Postat av: Annie

Way to go, girl!!! =)Själv har jag tvärtom sänkt mina krav till lägsta möjliga nivå. jag hoppas bara att jag ska få ihop nån form av godkänd portfolio i slutändan... =/

2009-05-24 @ 15:40:21
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner att det är dags att satsa och ge, och då satsar jag på att få Godkänt! Juste, portfoliooot det måste jag börja med i veckan! :) Vi ses imorgon på seminariet!! Usch!

2009-05-24 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0