Still happy


Har haft två underbara dagar nu; igår med Carin och ikväll med några vänninor över tacos,
skvaller och även tittande av kvalet för eurovison song contest
! Ah, det var underbart att träffa Carin
igår! Tiden går alltid fort när vi träffas.. Vi träffas ju sällan och när vi gör det har vi väldigt
mycket att prata om! Gud vad skönt att ändå ha varandra och veta att vi kan prata om precis
vad som helst. Vi har ju kännt varandra ett bra tag nu!!

Ikväll hade vi tjejkväll hos Sanela och var bjudna på tacos. Helt underbart att umgås tillsammans,
äta gott, tjöta, röka...Inget annat behövs..

Imorgon, är det fredag! Jag ska lämna in mitt arbete kl.12 imorgon och därefter träffa Amir.
På lördag beger jag mig av till Gislaved på en snabbesök över dagen!!
Nu måste jag iväg och skriva färdigt arbetet som har tagit så lågt tid att skriva...motivation någon?

God Natt....
Kram // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0