Bonjour



Från mitt sovrumsfönster ser det ut såhär idag! Det regnar och blåser smått men den varma vinden är inget att klaga över här i Paris! Skönt med fönstret öppet och känna vinden, 17 grader varmt är inte lite inte!

Nu ska jag fixa till mig lite, sov rätt länge idag. Familjen som jag bor hos ska ha födelsedagsfirande med lunch runt 14- tiden, så en av döttrarna håller på att ordna lunch där nere. Jag pratade lite med henne medan hon höll på att ordna luchen, kul att lära känna Paris och allt som är nyttigt att veta av henne då hon är härifrån ...



En typisk fransk luch med ost och mer ost och lite vin.. Vi hörs igen snart!!

Au revoir!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0