Höst!

Då var hösten här. Det gick snabbt! Solen skiner, träden gulnar och löven faller till marken. Luften är så fräsch och krispig nu - härligt!

Sitter dagarna i ända och skriver på ett PM till skolan. Det är så segt. Har ingen lust alls. Dessutom får vi nyckeln till vår nya lägenhet imorn och i helgen går flyttlasset så jag tänker bara på det hela tiden. Gaaah! Försöker kämpa på så jag blir klar nångång och kan ta tag i packning och flytt på allvar sedan.

Annars händer inte så mycket mer just nu... Längtar verkligen till flytten - bort från denna skitlägenheten och alla som bor i huset. Ska bli så skönt med en ny och fräsch lägenhet! Bäst jag kämpar på en stund till med skrivandet, för sen tänker jag minsann flyttpacka resten av kvällen! =)

Ha det fint!
//Carin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Drömde om dej inatt! Var nog för att jag läste det här inlägget precis innan jag skulle sova. ;)

Hoppas att flytten går bra nu, gött med nytt!

Kraaam

2009-10-15 @ 09:11:17
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0