Mår redan bättre



Något som påminner mig mycket om hösten är just bakpotatis! Känns som höst/vintermat på nåt sätt, vet inte om det är det men så känns det bara... Köpte potatis igår och idag passade det utmärkt att tillaga denna måltid till lunch! Enkelt och gott! In i ugnen i 1h sen klart. Fyllningen kan man göra lite hur som, själv hade jag créme fraiche, keso med smak av lök, lite majonäs och tonfisk, salt och peppar.

Amir har varit här och tittat till mig varje dag och idag när han var här var det lite roligt för han tittade till i mitt kyl och kom fram till mig log lite och sa: "Emina, jag ser att du har ätit upp hela salladen..." jag var tvungen att skratta och förklara mig.. eller jag hade inget att förklara utan flinade lite och sa att jag var ju så himla sugen... :)
Det känns bra att ha en fin kille som bryr sig och kommer varje dag med olika godsaker när jag är sjuk!

Idag mår jag bättre! Har städat lite här och plockat undan, bytt lakan och duschat... Imorgon ska jag iväg till skolan men tur att det bara är till 12. På eftermiddan ska jag åka till Amirs mamma och hälsa på lite, det var ett tag sen jag såg henne...

Ni får ha det så gott!!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0