Mitt vackra fynd!



Idag hittade jag ett fynd, minst sagt, för hundra lappen plus femtio lappen. En klänning jag såg direkt när jag gick in på pricken röd här i Jönköping och tänkte; den skulle sitta fint vettja! Jag gick runt i affären då jag tänkte att priset är säkert sky högt (precis som på de andra plaggen) och försökte hitta nåt annat gott att trösta mig med....Gick runt och runt men sist gick jag fram och tittade på prislappen och där var den min! Jag provade den och den satt som handen i handsken! Det är knappt att den passar mig om jag så skulle gå upp i nåt kilo, men jag får hoppas att jag inte gör det, dessutom går denna i arv. Är vad jag fick reda på från 50-talet men då den har några småfel (som lätt går att rätta till) sattes priset rätt lågt, annars skulle den ligga på många fler hundralappar.
Denna skapelse hoppas jag att jag har stor användning av under sommaren 2010, men ska inte uteslutas att användas även i Paris! :) Den ska med i resväskan!

Sanela hittade en grymt snygg skinnväska åt mig också bara för två tior som är mer en vår/sommar väska. Tycker att den är rätt söt, för vissa tillfällen..Vad jag tycker mindre om är de korta hängslen, skulle gärna önska att den var längre så att man kan ha över axeln men det får duga som det är.


Fynd är det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Edina

oooooh haljina je just fabulous!!!!!! Me likes! A i tasna!!!! Pa znaci ipak je li ides u Pariz?? Sto nista ne govoris!!??? Kada ides, koliko dugo??



Inform me please :)

Love & Peace my friend!

2009-10-08 @ 12:42:56
Postat av: Emina

Tack, det är verkligen en vacker klänning!! :)

I will inform you about Paris soon!! Keep out för ett inlägg snart...

Miss you Edina!! Love!!

2009-10-08 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0