En underbar dag



Vi hade en mycket fin dag igår, vädret var fantastiskt. Vi åt gott och umgicks. Mormor var även på beök hos oss och jag, mamma och hon gick ut en sväng på eftermiddan för att på fika ute i det fina vädret. Maten var också god så av den ska vi äta idag också!

Sol Sol stålande sol!



Check out my granny till cooling! Hon är så himla skön med hennes solglasögon! Hon trivs så bra så med oss på vår lilla picknick.

Jag i min klänning från French connection, köptes på rea i sommras! Ett bra fynd!
Amir kallar den för tennis-klänning. haha Liknar lite som de kjolar man har på sig när man
spelar tennis! I like it anyway!

Den goda Baklavan till efterätt. Mycket söt dock.

Idag åker jag, mamma, pappa och Maho till Jönköping för att besöka farmors grav. Hon gick bort 1994, två år efter att vi kom till Sverige och begravdes i den muslimska begravningsplatsen. Samtidigt passar de på att köra hem mig för jag har skola och arbeten att skriva på.

Ha en fin måndag!
Peace out//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0